بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» طرز تهیه برگر ماهی سوخاری با سس تاتار

طرز تهیه برگر ماهی سوخاری با سس تاتار

همیشه غذاهای فست فودی یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین غذاهایی بین گروه های سنی است و شما می‌توانید برای کم کردن کالری این غذا آن را با سس مایونز کم چرب تهیه کنید و به جای سرخ کردن ماهی آن را در فر سوخاری کنید. در این دستور را در ارم بلاگ بخوانید.

زمان تهیه 30 دقیقه


 مواد لازم : برای 4 نفر

500 گرم ماهی فیله شده

1/2 قاشق چایخوری نمک

2 پیمانه پودر سوخاری

1 عدد تخم مرغ

4 عدد پنیر ورقه شده

4 عدد نان برگر

1 قاشق غذاخوری سس مایونز

1 قاشق چایخوری پاپریکا

1 قاشق چایخوری پودر سیر

فلفل سیاه به میزان لازم

مواد لازم برای تهیه سس تارتار

1/4 قاشق چایخوری نمک

1 پیمانه سس مایونز

1 قاشق غذاخوری آبلیمو ترش

1 قاشق غذاخوری جعفری ریز خرد شده

1 قاشق چایخوری شکر

1 قاشق غذاخوری خیار شور رنده شده

 طرز تهیه سس تاتار :

جعفری را به صورت ریز خرد کنید و در یک ظرف با سس مایونز، آب لیمو ترش تازه، شکر، نمک و خیار شور رنده شده ترکیب کنید. سپس را خوب هم بزنید و آن را در ظرفی برای استفاده روی برگر ماهی کنار بگذارید.

بدلیل پخت ماهی سایز آن کمی کوچکتر میشود پس کمی بزرگتر برش ها را بزرگتر بزنید.

طرز تهیه مایه مرینت در یک کاسه 1عددتخم مرغ را با سس مایونز، آرد، نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پاپریکا را درون یک کاسه بریزید و به خوبی ترکیب کنید. حال این مواد را روی ماهی‌ها بریزید و خوب ترکیب کنید و 15 دقیقه درب آن را با سلفون بپوشانید و داخل یخچال قرار دهید تا مزه دار شود.

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد و یا 360 درجه فارنهایت روشن کنید.آرد سوخاری را درون یک سینی بریزید و تکه‌های ماهی را روی آن قرار دهید. کمی ماهی‌ها را فشار دهید تا پودر سوخاری به طور کامل به همه قسمت‌های ماهی بچسبد. اگر از خرده نان برای سوخاری کردن ماهی استفاده کردید قبل از سوخاری کردن نان‌ها را داخل یک سینی بریزید. سپس برای چند دقیقه داخل فر با دمای 180 درجه سانتیگراد و یا 360 درجه فارنهایت قرار دهید تا رنگ آن طلایی شود.بهمین راحتی در منزل پودر سوخاری تهیه کنید.

سینی فر را چرب و ماهی را برای مدت 12 تا 15 دقیقه داخل فر قرار دهید تا پخته شود. بعد از پخته شدن ماهی آن را روی نان قرار دهید و پنیر را روی ماهی بگذارید. سپس 1 قاشق سس تارتار روی آن بریزید و در کنار سیب زمینی سرخ شده با سبزیجات دلخواه و گوجه تزیین و کامل کرده و با سس های دلخواه سرو کنید.

نکته :

شما میتوانید ماهی‌ها را به جای قرار دادن در فر با روغن فراوان سرخ کنید تا رنگ آن کاملاً طلایی و خوش‌رنگ شود. این کار باعث بالا رفتن کالری غذا و خوشمزه شدن آن می‌شود. برخی افراد برای تهیه این فیش برگر ماهی از تن ماهی استفاده می‌کنند و شما نیز می‌توانید در صورت عدم دسترسی به ماهی تازه از تن ماهی استفاده کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده