بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» طرز تهیه کواسادیلا تند با کدو سبز مکزیکی

طرز تهیه کواسادیلا تند با کدو سبز مکزیکی

یک غذای ساده که شما براحتی می توانید دستور ها را تغییر داده و با ترکیبات دلخواه آن را آماده کنید و فوق العاده خوشمزه با طعمی بینهایت عالی که برای بالا بردن مواد مغذی در این غذا از کدو سبز خرد شده و پنیر ،ما یک غذای راحت مکزیکی با کرم نرم یا خامه ترش و زرده های غنی تخم مرغ سوخاری سرخ شده ان را کامل کردیم

مواد لازم : برای 2 نفر

1-1/2 قاشق کشمش طلایی

1/4 فنجان خامه ترش

30 گرم فلفل ترشی یا 1 عدد

60 گرم پنیر رنده شده دلخواه

2 عدد تخم مرغ پرورش یافته

1 عدد کدو سبز

1 عدد لیمو

4 عدد نان تورتیلا یا لواش گرد شده

2 ساقه پیازچه

1 عدد فلفل دلمه ایی سبز

طرز تهیه :

 کدو سبز را درشت رنده کنید . 

پنیر را درشت رنده کنید . 

پیازچه را نازک برش بزنید ، قسمت سبز و سفید را جدا خرد کنید.

لیمو را به چهار قسمت قاچ کنید . 

فلفل دلمه ایی را خرد کنید ،فلفل ترشی را هم خرد کنید.

توی یک تابه 2 قاشق چایخوری روغن بریزید و روی حرارت گذاشته تا گرم شود و بعد فلفل دلمه ایی را اضافه و کمی تفت داده تا نرم و سبک شود و نمک و فلفل را هم اضافه و حدود 3 تا 4 دقیقه به پخت و پز ادامه دهید ، وقتیکه فلفل نرم شد آن را توی یک کاسه بریزید

دوباره 2 قاشق چایخوری توی تابه روغن بریزید و گذاشته تا گرم شود و کدو سبز را هم اضافه و با کمی نمک و فلفل به مدت 2 تا 3 دقیقه ان را تفت دهید و بعد توی کاسه جدا بریزید و کشمش ، پنیر ، قسمت سفید پیازچه ،آب یک برش لیمو و فلفل ترشی را با هم خوب ترکیب کنید. نمک و فلفل و ترشی ابلیمو را بچشید اگر کم بود بدلخواه اضافه کنید.

نان های تورتیلا را روی یک سطح بچینید و از ترکیب در یک طرف نان بریزید و طرف دیگر نان را روی ترکیب دو لا کنید و بعد در یک تابه تمیز 2 قاشق چایخوری روغن بریزید و بعد از گرم شدن دو طرف نان ها را هر طرف آن را به مدت 2 تا 4 دقیقه و یا تا زمانیکه پنیر ذوب شود گذاشته تا سرخ و طلایی شود.سپس به یک بشقاب منقل کرده و روی آن را فوئل قرار دهید تا سرد نشود.

در همان ظرف ، 2 قاشق چای خوری روغن بریزید و روی متوسط گرم کنید تا داغ شود. تخم مرغ را در تابه جدا از هم بشکنید کمی روی آن نمک و فلفل بپاشید و به مدت 4 تا 5 دقیقه بپزید ، یا تا زمانی که سفیده ها بسته شوند و زرده ها به درجه لطافت دلخواه شما بپزند. حرارت را خاموش کنید.

در همین حال برای سس، در یک کاسه جدا فلفل دلمه ایی تفت داده شده ، خامه ترش ، آب 1 برش لیمو و یک قطره روغن اضافه کنیدو هم بزنید تا ترکیب شود. طعم را بچشید ، سپس در صورت تمایل نمک و فلفل را مزه دار کنید. 

در یک ظرف کواسادیلا پخته شده کمی از سس خامه ترش و تخم مرغ های سرخ شده سرو می کنیم ، و روی آن را با قسمت های سبز پیازچه برش خورده تزئین کنید .با برش های لیمو و چاشنی های دلخواه سرو کنید.

برای خامه ترش می توانید کمی آبلیمو توی خامه معمولی اضافه کرده و استفاده کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده