خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه سوپ کدو سبز خامه ایی

طرز تهیه سوپ کدو سبز خامه ایی

این سوپ کدو خامه ای و خوش طعم در کمتر از 30 دقیقه آماده شده و غنی و سیرکننده است که در وقت و هزینه های شما هم باعث صرفه جویی می شود. و یک کاسه سوپ کدو سبز تنها چیزی است که بعد از یک روز کاری طولانی به آن نیاز خواهید داشت. این سوپ بسیار لطیف و خوشمزه و در عین حال بسیار سبک و دلچسب است. شما اگر طعم کدو سبز را در این سوپ دوست ندارید از کدو حلوایی هم میتوانید استفاده کنید

(برای 4 وعده):

2 عدد کدو سبز متوسط ​​(1 - 1.2 کیلوگرم)

3 عدد پیاز متوسط ​​(150 گرم)

3 حبه سیر

2 ساقه آویشن

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

3 فنجان سوپ سبزیجات

50 میلی لیتر خامه زده شده

کمی نمک برای طعم دادن

پنیر پارمزان رنده شده برای تزئین

طرز تهیه :

پیاز را خرد کرده و با کمی روغن در یک قابلمه بریزید و روی حرارت گذاشته تا تفت خورده و نرم و سبک شود و بعد سیر رنده شده و برگ آویشن را هم اضافه و خوب تفت داده تا عطر سیر آزاد شود و بعد کدو های سبز خرد شده را هم اضافه و کمی تفت دهید تا خامی آن گرفته و نمک و فلفل را هم اضافه و آب سبزیجات را هم اضافه و گذاشته تا به مدت 15 تا 20 دقیقه بجوشد و ترکیب پخته و نرم شود.

شما میتوانید دو فنجان آب سبزیجات را استفاده کرده و فنجان سوم را برای زمانیکه سبزیجات را با میکسر یا گوشت کوب برقی ان را پوره میکنید برای غلظت و ترکیب شدن آسان آن را اضافه و خوب هم بزنید.

سوپ پوره شده را دوباره توی قابلمه بریزید و خامه را در آن اضافه و خوب هم زده تا کاملا در سوپ حل شود . بعد در ظروف دلخواه سوپ را بریزید و روی ان را با برش های نازک پنیر پارمسان و از نخود و یا نخود فرنگی پخته شده برای تزئین استفاده کنید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده