دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» آموزش تهیه خمیر برای انواع رول ها در ارم بلاگ

آموزش تهیه خمیر برای انواع رول ها در ارم بلاگ

بهترین دستور تهیه خمیر برای انواع رول ها شما با استفاده از این خمیر میتوانید انواع غذاهای رول شده با خمیر را درست کنید.

زمان آماده سازی: 20 دقیقه زمان پخت: 10 دقیقه  کل زمان: 30 دقیقه


خدمات: 32 رول

4-1/4 تا 5 فنجان آرد همه منظوره

1-1/2 فنجان شیر کامل

3/4 فنجان کره بدون نمک تقسیم شده است

2/3 فنجان عسل تقسیم شده است

1 بسته مخمر خشک فعال حدود 2/4 قاشق چای خوری

2 تخم مرغ بزرگ

1/2 قاشق چایخوری نمک دریا

دستورالعمل ها

شیر را در یک کاسه مناسب برای مایکروویو بریزید. مایکروویو را روی دمای بالا قرار دهید تا جایی که به جوش آید تا شیر آن را گرم و سپس فوراً آن را خارج کنید. 1/4 پیمانه کره را به شیر اضافه کنید ، هم بزنید تا کره ذوب شود با این کار شیر سرد می شود.

 سپس 1/3 فنجان عسل را بهم بزنید. شیر را در کاسه همزن برقی بریزید ، با انگشت خود آزمایش کنید تا از نظر درجه حرارت آزمایش شود. قبل از ادامه کار ، شیر باید کاملاً گرم باشد ، بنابراین مخمر را از بین نمی برد. هنگامی که مخلوط شیر به سختی بیش از دمای اتاق است ، مخمر را از بالا بپاشید. دو بار کاسه را بچرخانید ، سپس اجازه دهید مایه حداقل 10 دقیقه بماند و مخمر عمل کنید.

هنگامی که خمیر مایه عمل کرد ، به همرا در یک همزن با تخم مرغ و نمک را اضافه کنیدو با هم کمی هم بزنید. سپس یک قلاب نان بر روی همزن خود قرار داده و با درجه کم روشن کنید. آرد را به آرامی اضافه کنید تا خمیر از کناره ها به صورت گلوله درآید اما همچنان چسبناک باشد. فقط 4/4 فنجان آرد اضافه کنید ، مگر اینکه برای کشیدن خمیر از کناره ها به مقدار اضافی نیاز باشد. وقتیکه خمیر کاملا ترکیب و منسجم شد، روی کاسه را با یک حوله مرطوب بپوشانید و اجازه دهید به مدت 1-2 ساعت روی در جای گرم قرار داده تا خمیر حجیم شود.

خمیر را کمی فشار داده تا هوای ان خارج شود و بعد با چاقوی آردپاشی شده به 32 قطعه مساوی برش دهید. سپس به آرامی آن را مانند توپ گرد گلوله بپیچید ، یا به صورت طناب های کوتاه بپیچید و گره بزنید. (یا مانند یک موش کوچک درست کنید! به عکسهای بالا نگاه کنید.) رولهای را روی کاغذ پوستی با فاصله 5 یا 2 اینچ قرار دهید و روی آنها را با حوله مرطوب یا حوله های کاغذی بپوشانید. اجازه دهید تا رول ها برای 30-45 دقیقه بار دیگر استراحت تا حجیم شود.


فر را با 375 درجه فارنهایت گرم کنید و 1/2 فنجان کره باقی مانده را ذوب کرده و با 1/3 فنجان عسل مخلوط کنید. پس از اینکه رول ها برای بار دوم حجیم شد، حوله ها را برداشته و هر رول را به آرامی با کره عسل پوشش دهید. به مدت 10-15 دقیقه آن را بپزید تا قهوه ای طلایی شود. قبل از سرو پنج دقیقه صبر کنید.

وعده غذایی: 1 گرم ، کالری: 203 کیلو کالری ، کربوهیدرات ها: 34 گرم ، پروتئین: 5 گرم ، چربی: 5 گرم ، چربی اشباع شده: 3 گرم ، کلسترول: 23 میلی گرم ، سدیم: 120 میلی گرم ، پتاسیم: 65 میلی گرم ، فیبر: 1 گرم ، شکر: 6 گرم ، ویتامین a: 165 iu ، ویتامین c: 0.1میلی گرم ، کلسیم: 22 میلی گرم ، آهن: 1.7 میلی گرم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده