خرید از سراسر دنیا


» آموزش نان پرتزل عسل سریچا

آموزش نان پرتزل عسل سریچا

دستور العمل بریزل عسل سریراچا -این دستور آشپزی شیرین و تند برای تفریح ها یا مهمانی دوستانه شما مورد توجه قرار خواهد گرفت. از مراحل اولیه ورز دادن خمیر ، تا برش ، غلت دادن و گره زدن گره ، ساخت چوب شور سرگرم کننده است

زمان آماده سازی: 40 دقیقه زمان پخت: 25 دقیقه کل زمان: 1 ساعت و 5 دقیقه


مواد لازم : برای 48 عدد

1-1/4 فنجان آب گرم

2-1/2 قاشق چای خوری مخمر خشک فعال

3/4 فنجان جوش شیرین

2/4 فنجان آرد همه منظوره

1 قاشق غذاخوری شکر

2 قاشق چایخوری نمک دریایی صورتی هیمالیا

6 قاشق غذاخوری  عسل

6 قاشق غذاخوری کره ذوب شده

3 پیمانه آب برای جوشیدن

1 عدد زرده تخم مرغ + 3 قاشق غذاخوری آب

کمی نمک

دستورالعمل ها

در ظرف مخلوط کن برقی آب ولرم و شکر را بریزید و مخمر را روی آب بپاشید. بگذارید 5-10 دقیقه کف و یا عمل کند. نمک دریا ، عسل ، آرد و کره ذوب شده را توی کاسه بریزید و با سرعت کم با استفاده از قلاب خمیر ، مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند. بعد سرعت را به متوسط ​​تغییر دهید و هم زده تا خمیر دیگر به ظرف نچسبد و از کاسه جدا شود. تقریباً 5-6 دقیقه زمانی که خمیر یکدست شد.

خمیر را از ظرف خارج کنید ، با اسپری ضد روغن کاسه را چرب کنید،سپس خمیر را دوباره در ظرف قرار دهید.روی آن را با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و حداقل 1 ساعت یا تا زمانی که اندازه خمیر دو برابر شود ، در مکان گرم قرار دهید.

فر را با دمای 450 درجه فارنهایت و یا 225 درجه سانتیگراد گرم کنید. توی سینی پخت را کاغذ روغنی پهن کنید. 3 پیمانه آب و جوش شیرین را در قابلمه بزرگ روی حرارت گذاشته تا بجوش بیاید.

خمیر را روی سطح کار کمی آردپاشی شده گذاشته و به 4 قطعه مساوی تقسیم کنید. سپس هر قطعه را به 6 نوار مساوی تقسیم کنید. تک تک نوارها را به یک طناب 25 سانتی یا 10 اینچی بپیچید و از وسط ببرید. سپس هر نیمه را در گره شل گره بزنید و روی یک ورقه پوستی قرار دهید.

سپس خمیر های آماده شده را در دسته 5-6 تایی به مدت 30 ثانیه درون آب در حال جوش قرار دهید. سپس با استفاده از کفگیر از آب خارج کنید.

 بعد روی خمیر ها را با یک برس از ترکیب تخم مرغ و آب روی خمیر ها را پوشش دهید و کمی نمک روی آن بپاشید و در فر به مدت 12 تا 14 دقیقه یا تا زمانی که به رنگ قهوه ای طلایی تیره شود، بپزید و بعد از فر خارج کرده و قبل از سرو حداقل 10 دقیقهگذاشته تا خنک شود.

ارزش غذایی هر یک قسمت ، کالری: 67 کیلو کالری 

کربوهیدرات ها: 12 گرم 

پروتئین: 2 گرم 

چربی: 2 گرم 

چربی اشباع شده: 1 گرم  

کلسترول: 8 میلی گرم  

سدیم: 627 میلی گرم  

پتاسیم: 20 میلی گرم  

فیبر: 1 گرم 

شکر: 2 گرم  

ویتامین a: 50 iu  

کلسیم: 4 میلی گرم

 آهن: 0.6 میلی گرم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده