خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه گنوکی با کاری نارگیل

طرز تهیه گنوکی با کاری نارگیل

کاری ممکن است به عنوان آخرین غذایی باشد که انتظار دارید در آن گنوکی پیدا کنید ،غذایی ساده و عالی که باید بگویم بدون گوشت هم میتوان غذاهای فوق العاده و سالم درست کنید.

مواد لازم : برای 2 نفر

100 گرم قارچ

230 میلی لیتر شیر نارگیل

100 میلی لیتر آب سبزیجات

0.25 قاشق چایخوری پودر زنجبیل

2 قاشق غذاخوری سس ووسترشر یا سویا

50 گرم هویج ، خلال شده

6 عدد فیسالیس اختیاری

1 قاشق چایخوری پودر کاری

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 قاشق چایخوری پوره سیر

1 قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای

1 قاشق غذاخوری آب لیمو

1 قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز

طرز تهیه :

در یک قابلمه بزرگ ، روغن زیتون و قارچ خرد شده و سیر را اضافه کنید. روی حرارت زیاد به مدت 5-6 دقیقه تفت داده تا سرخ و یا تا زمانی که ترد شود تفت دهید.

سپس شیرنارگیل ، کاری ، پودر زنجبیل ، سس ووسترشر یا سویاسس وگان ، فیسالیس خرد شده ، هویج ، آب لیمو ، سبزیجات ، مخمر غذایی و فلفل اضافه کنید. آن را روی حرارت متوسط ​​حدود 15 دقیقه یا تا زمانی که غلیظ شود بپزید.

ماکارونی پخته شده خود را به ترکیب توی ماهیتابه اضافه کرده ، با سس بریزید.

در صورت تمایل با حبوبات ، پارمسان وگان و آویشن تزئین کنید. گرم سرو کنید.


آیا مخمر غذایی برای شما مفید است؟

مخلوط زرد رنگ و با عطر و طعم پنیر نوشیدنی، مخمر تغذیه مخمر غیر فعال است و مخمر تغذیه ای یک محصول غذایی گیاهی بسیار مغذی و دارای مزایای مختلف برای سلامتی است. می توان از آن برای افزودن پروتئین ، ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های اضافی به وعده های غذایی استفاده کرد. مطالعات نشان می دهد که مخمر تغذیه ای می تواند به محافظت در برابر آسیب اکسیداتیو ، کاهش کلسترول و تقویت ایمنی کمک کند.

مخمر تغذیه ای با کشت یک مخمر در یک ماده مغذی برای چند روز تولید می شود. ماده اصلی در محیط رشد گلوکز است که اغلب از ملاس نیشکر یا چغندر است. وقتی مخمر آماده شد ، با حرارت غیرفعال می شود و سپس برداشت ، شسته ، خشک و بسته بندی می شود.

نحوه استفاده از مخمر تغذیه

مخمرهای گیاهی، یک ماده مغذی فوق العاده و سالم هستند. بجای نمک و فلفل میتوانید از آن استفاده کنید.

نان تست، نان سیر یا شیرینی ها: یک مخمر تغذیه ای کمی که در بالای نان تست یا پیتزا و یا کره گیاهی مارگارین بپاشید، طعم آن را خوشمزه میکند.

در پاپ کورن: برای تهیه پاپ کورن کمی روغن یا کره گیاهی مارگارین را در قابلمه روی حرارت ذوب کرده ، نمک و مخمر تغذیه ای را به پاپ کورن را هم اضافه و بعد از آماده شدن از طعم بینظیر آن لذت ببرید

در سرخ کردن هم بزنید: درست قبل از سرو، یک قاشق چای خوری یا دو عدد را به یک مخلوط سبزیجات یا توفو مخلوط کردن سرخ کنید . مخمر تغذیه کمی رطوبت را جذب می کند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی از آن صرفه جویی کنید.

در سوپ ها: یک قاشق غذاخوری یا دو عدد را برای تقریبا هر نوع سوپ اضافه کنید، اینکه آیا شما سوپ ، سوپ لوبیا یا حتی یک سوپ پیاز روغنی گیاهی را تهیه کنید . این به ویژه در سوپ نخود عالی می شود. برای سوپ ها با طعم های بسیار شبیه به چیزی که با انگور هندی تیره شده اند، کمی کمتری مصرف کنید.

برای هر چیزی از پنیر پارمسان استفاده کنید: در بالای اسپاگتی یا فقط در مورد هر ظرف ماکارونی، از سبزیجات استفاده کنید تا بچه ها بتوانند از آن غذا بخورند (مخصوصا با سبزی سوته، نخود سبز، و کلم بروکلی بخارپز).


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده