ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه دونات کرم وگان بوستون - آمریکا

طرز تهیه دونات کرم وگان بوستون - آمریکا

همه نسخه های این دونات های کرمی Vegan Boston بهتر است در همان روز خورده شوند اما تا زمانیکه کاملاً گرم نباشند,می توانید آنها را در ظرف محکم که با حوله کاغذی پوشانده شده است در یخچال قرار دهید تا روز بعد بخورید. به یاد داشته باشید ، شما می توانید خامه و خمیر شیرینی را زودتر از موعد درست کنید

این دستور العمل دونات کرم بوستون ، پیراشکی های نرم و پفکی ، که با لعاب شکلات غنی پوشانده شده و توی آن با خامه شیرینی وانیلی پر شده است. 

9 دونات کوچک با قطر حدود 2.5 "درست می کند.

این دستورالعمل از اندازه گیری های ایالات متحده استفاده می کند.

زمان آماده سازی 2 ساعت و 15 دقیقه

زمان پخت 20 دقیقه

کل زمان 2 ساعت 35 دقیقه

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

مواد لازم : برای خامه قنادی

1 فنجان شیر سویا یا انتخاب شیر گیاهی (235 میلی لیتر)

1/4 فنجان آرد همه منظوره (30 گرم)

1/4 فنجان شکر (50 گرم)

2 قاشق غذاخوری روغن کانولا یا روغن خنثی انتخابی شما (30 میلی لیتر)

1 قاشق غذاخوری آب لیمو

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

مواد لازم : برای خمیر

1-1/4 فنجان آرد همه منظوره (5.3 اونس / 150 گرم)

1 قاشق غذاخوری کتان آسیاب شده / دانه چیا *

2 قاشق چای خوری گلوتن گندم حیاتی*

1 قاشق چای خوری مخمر فوری

1/2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر

3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل تصفیه شده

2 قاشق غذاخوری شکر

1/8 قاشق چایخوری عصاره وانیل

کمی رنده شده جوز هندی ، اختیاری

1/2 فنجان آب گرم (105-110 درجه فارنهایت)

مواد لازم : برای لعاب شکلات

1 فنجان چیپس شکلات نیمه شیرین

1 قاشق چای خوری روغن نارگیل یا روغن گیاهی یا کره تصفیه شده

دستورالعمل ها

خامه قنادی را آماده کنید

تمام مواد خامه شیرینی را در یک کاسه با هم مخلوط کنید. در حین هم زدن روی حرارت زیاد و گرم گذاشته و هم زده تا مخلوط غلیظ و حباب دار شود. حرارت را به میزان متوسط ​​پایین آورده و به مدت یک دقیقه هم زدن را ادامه دهید در حالی که مخلوط به حالت قوام پودینگ غلیظ شود ، سپس آن را از روی حرارت بردارید.

متناوباً ، می توانید این کار را در مایکروویو نیز انجام دهید. کافیست آن را برای حدود 2 دقیقه فشرده کنید ، هر 30 ثانیه یک بار آن را هم بزنید تا به طور یکنواخت بپزد و حباب نزند.

وقتی به اندازه کافی خنک شود و در یخچال قرار دهید ، روی ظرف را با یک نایلون بسته تا کاملا سرد شود.

طرز تهیه خمیر

آرد ، دانه کتان / چیا آسیاب شده ، گلوتن گندم حیاتی و مخمر فوری را در مخلوط کن ، دستگاه غذاساز یا کاسه بزرگ مخلوط کنید. اگر می خواهید این دونات ها را بپزید ، بیکینگ پودر را نیز برای قدرت خمیرمایه اضافی اضافه کنید. چند ثانیه فرآیند / شستشو دهید.

روغن نارگیل تصفیه شده ، شکر ، عصاره وانیل و به دلخواه ، جوز هندی آسیاب شده اضافه کنید. آب گرم را اضافه کنید. فرآیند / مخلوط کنید تا خمیر نرم و چسبنده ای به هم برسد. یک دقیقه بیشتر فرآیند / مخلوط کنید ، سپس آن را بپوشانید و اجازه دهید در یک مکان گرم به مدت 1 ساعت یا تا زمانی که اندازه خمیر دو برابر شود ، روی آن بپزد.

اگر این خمیر را از قبل درست می کنید ، می توانید از اولین ظهور صرف نظر کنید ، روی آن را با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و تا دو روز در یخچال نگهداری کنید. قبل از ادامه اجازه دهید تا خمیر در دمای اتاق گرم شود.

سطح کار تمیز خود را کمی آرد زده و خمیر را به آن منتقل کنید. خمیر را به مدت یک دقیقه ورز دهید. انعطاف پذیری و انعطاف پذیری بیشتری خواهد داشت. دوباره آن را بپوشانید و بگذارید به مدت 15 دقیقه استراحت کند تا گلوتن شل شود و روند خروج آن راحت تر شود.

خمیر را به ضخامت 1.25 سانتی متر حلقه کنید (من از عرض انگشت اشاره خود به عنوان راهنما استفاده کردم). از یک برش گرد به قطر 7 سانتی متر استفاده کنید ، اشکال دونات را برش دهید (من برای این کار از لبه یک فنجان استفاده کردم). وقتی خمیرتان تمام شد ، ضایعات را به صورت گلوله جمع کرده و پهن کنید تا بیشتر برش بخورد. این دستور دور 9 7 سانتی متر ایجاد می کند.

اگر دونات های خود را سرخ می کنید ،خمیر ها روی کاغذ پوستی آرد پاشی شده با فاصله قرار دهید.

خمیر را استراحت داده تا حجم خمیر دوبرابر شود. اگر دونات را در فر می پزید ، خمیر ها را مستقیما روی کاغذ پوستی توی سینی با فاصله چیده روی آن را با حوله بپوشانید و کنا گذاشته تا خمیر حجیم شود.

طرز تهیه :سرخ شدن عمیق

2/5 تا 5 سانت روغن را با طعم خنثی مانند کانولا را در یک قابلمه تو گود بریزید و روی حرارت گذاشته تا به دمای 175 درجه سانتیگراد برسد و یا روغن به اندازه کافی داغ شود.

با استفاده از یک قاشق یا کفگیر یک دونات را به آرامی از روی صفحه پخت بلند کنید ، آرد اضافی را را بگیرید و با احتیاط توی روغن قرار دهیدو به مدت 45 ثانیه یا تا زمانی که ته خمیر قهوه ای طلایی شود آن را بپزیدو بعد برگردانده تا طرف دیگر خمیر هم به مدت 30-45 ثانیه یا بیشتر یا تا زمانی که آن طرف نیز قهوه ای طلایی شود. بعد از روغن خارج کرده و به یک توری مفتول با حوله کاغذی منتقل کنید تا خنک شود. این کار را با تمام دونات ها تکرار کنید ، یکبار دو تا دو تا سرخ کنید. مراقب دما باشید و در صورت لزوم تنظیم کنید تا دما در 175 درجه سانتی گراد باشد. 

نکته : دمای روغن خیلی سرد است ، دونات ها با سرعت کمتری می پزند و در انتها چرب تر می شوند. 

اگر دمای روغن خیلی گرم باشد ، ممکن است دونات ها بیش از حد پف کنند و یک جیب بزرگ هوا ایجاد کنند که باعث ایجاد یک وضعیت ناموزون شود.

قبل از پر کردن و لعاب دادن ، بگذارید دونات های پخته شده در دمای اتاق خنک شوند.

طرز تهیه :پختن در فر

فر را با دمای 175 درجه سانتیگراد گرم کنید. وقتی فر به دما رسید ، دونات ها را به مدت 10 دقیقه بپزید. بلافاصله از فر خارج کنید. دونات ها باید کاملاً پخته شوند ، از بالا روی دونات سفید و از قسمت پایین خمیر کمی قهوه ای شوند.

قبل از پر کردن و لعاب دادن آن را به یک توری منتقل کنید و بگذارید تا در دمای اتاق خنک شود.

مواد لازم : برای توی دونات

از کنار دونات ها یک با یک چاقو و یا چوب یک سوراخ زده و خامه شیرینی را کاملاً با مخلوط کن زده تا یک خامه یکدست و لطیفی بدست بیاید کنید و یا با همزن دستی آن را با هم بزنید. در آن صورت ، توصیه می کنم خامه را از صافی رد کنید تا فوق العاده صاف شود.

بعد خامه را توی کیسه مخصوص با یک نوک مناسب با خامه شیرینی پر کنید. من از شماره 230 استفاده کردم.بعد توی دونات ها از قسمت سوراخ شده با این خامه پر کنید. 

طرز تهیه : برای لعاب شکلات

در یک کاسه ضد حرارت ، تراشه های شکلات را روی بخار آبجوش گذاشته تا ذوب شود! یک قاشق چای خوری روغن نارگیل تصفیه شده یا کره یا روغن معمولی گیاهی را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملاً ترکیب و یکدست شود.

هر دونات را با دقت به لعاب آغشته کنید ، اجازه دهید شکلات اضافی آن بریزید و سپس روی توری قرار دهید تا شکلات خودش را بگیرد. شکلات باید بین نیم ساعت تا یک ساعت بسته و سفت شود. بستگی به دمای آشپزخانه شما دارد. در روزهای بسیار گرم تابستان ، این ممکن است بیشتر طول بکشد بنابراین ممکن است بهتر باشد حدود 20 دقیقه در یخچال قرار دهید. این دونات های خامه ای بوستون را بهتر است در همان روز تهیه خورده شوند.

یادداشت

حتما آرد را درست اندازه بگیرید. استفاده از آرد زیاد باعث سخت شدن این خمیر می شود. در صورت تردید ، با آرد کمتری شروع کنید و در حین ورز دادن مقدار بیشتری به آن اضافه کنید.

از دانه کتان / چیا به عنوان جایگزین تخم مرغ استفاده می شود و باعث بهبود بافت محصول نهایی می شود. اگر نمی توانید آن را دریافت کنید ، می توانید این ماده را کنار بگذارید و با همان مقدار آرد همه منظوره جایگزین آن شوید ، اگرچه نتیجه نهایی شما کمی متفاوت خواهد بود.

گلوتن گندم حیاتی ، که به آن آرد گلوتن خالص نیز می گویند ، پروتئین بیشتری به آرد همه منظوره اضافه می کند و به خمیر قابلیت ارتجاع و استحکام بیشتری می بخشد. می توانید آرد همه منظوره را جایگزین آرد نان کرده و گلوتن اضافی را بیرون بگذارید. اگر نمی توانید آرد نان یا گلوتن گندم حیاتی دریافت کنید ، فقط این ماده را نادیده بگیرید. نتیجه نهایی شما کمی متفاوت خواهد بود ، اما هنوز هم خوب!

من برای این دستور از مخمر خشک سریع فوری (معروف به سریع افزایش) استفاده کردم. اگر از مخمر خشک و منظم استفاده می کنید (معروف به سنتی) ، قبل از افزودن به بقیه مواد خمیر ، آن را در آب گرم حل کنید. اگر از پاکت مخمر استفاده می کنید ، برای یک دسته از این دستورالعمل ها از نصف پاکت استفاده کنید.

شکلات های نیمه شیرین شکلات اغلب دوستدار گیاهخواران هستند. فقط به دنبال مواد تشکیل دهنده شیر در برخی مارک ها باشید. یا چیپس شکلات وگان را به دلخواه خود انتخاب کنید.

اطلاعات تغذیه: بازده: 9 اندازه خدمت:1

مقدار در هر وعده: کالری: 329 چربی کل: 17گرم

چربی اشباع شده: 8 گرم

چربی ترانس: 0 گرم

چربی اشباع نشده: 8 گرم

کلسترول: 2میلیگرم

سدیم: 59 میلیگرم

کربوهیدرات: 40 گرم

فیبر: 3 گرم

شکر: 20 گرم

پروتئین:6گرم

اطلاعات تغذیه ای به طور خودکار توسط یک افزونه محاسبه می شود و ممکن است صحیح نباشد.

نکته :

گلوتن گندم حیاتی است یک منبع غنی از پروتئین های گیاهی، با سطح پروتئین بالای 80٪ و انواع اسیدهای آمینه، از جمله 15 نوع از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن انسان است. گلوتن گندم حیاتی یک مستحکم آرد گلوتن سبز با کیفیت عالی، به طور گسترده ای برای تولید آرد غنی شده است که می تواند در ساخت نان، رشته فرنگی و رشته فرنگی فوری اعمال استفاده می شود. این نیز به عنوان عامل حفظ آب در محصولات گوشت و مواد اولیه درجه بالا خوراک آبزیان استفاده می شود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده