خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه شنیسل بوقلمون با ماکارونی و قارچ

طرز تهیه شنیسل بوقلمون با ماکارونی و قارچ

در این ترکیب از گوشت بوقلمون نازک شده استفاده شده است ، یک غذای نسبتاً کم چرب و خوشمزه و آماده سازی و پختن فقط چند دقیقه طول می کشد. شام می تواند در کمتر از 30 دقیقه آماده شود

10 دقیقه

پختن:

12 دقیقه

جمع:

22 دقیقه

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

مواد لازم :4 قسمت

1/3 فنجان آرد همه منظوره

455 گرم سینه بوقلمون حدود 6 کتلت نازک یا 4 کتلت ضخیم

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

2 قاشق غذا خوری روغن زیتون

2 قاشق غذاخوری سیر ریز خرد شده

230 گرم قارچ خرد شده

2/3 فنجان سرکه اختیاری

2/3 فنجان آب مرغ کم سدیم

طرز تهیه :

 آرد را در یک کاسه کم عمق گسترده قرار دهید.گوشت بوقلمون را نازک برش زده و یا روی آن را کمی کوبیده تا نرم و نازک شود و بعد با نمک و فلفل سیاه آن را مزه دار کنید. دو طرف گوشت ها را توی آرد بغلتانید

یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط قرار داده ​​، کره را با 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون توی تابه ذوب کنید. وقتی کره داغ شد ، گوشت ها را اضافه کنید. از هر طرف به مدت 2 دقیقه بپزید. آن را در بشقاب برداشته و کنار بگذارید. 

موسیر خرد شده را به ماهیتابه اضافه کرده و به مدت 2 دقیقه با هم زدن بپزید. در صورت استفاده قارچ های خرد شده را اضافه کرده و پخت را تا زمانی که قارچ ها نرم شوند ، حدود 3 تا 4 دقیقه ادامه دهید. 

سرکه و آب مرغ را به ماهیتابه اضافه کنید. بگذارید تا روی حرارت زیاد بجوشد و حدود 5 دقیقه آنقدر بپزید تا آب آن کم و غلیظ شود.بوقلمون را به ظرف اضافه کنید. حرارت را کم کنید و برای 2 دقیقه بیشتر بجوشانید. با سالاد و ماکارونی داغ پخته سرو کنید یا یک طرف سیب زمینی برشته شده سرو کنید.

تغییرات دستور العمل

موسیر را حذف کرده و پیازیچه خرد شده را به مدت 2 دقیقه به بوقلمون اضافه کنید.به جای سینه بوقلمون از سینه های مرغ نازک شده و یا کتلت سینه مرغ استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری آویشن تازه یا یک قاشق چای خوری کمی برگ خشک آویشن خوب است ، یا حدود 1/2 قاشق چای خوری ریحان برگ خشک اضافه کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده