دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه پیش غذا با قارچ و مریم گلی آمریکایی

طرز تهیه پیش غذا با قارچ و مریم گلی آمریکایی

یک دستور ساده ، خوش طعم و خوشمزه برای قارچ و مریم گلی. این بهترین گزینه مناسب برای هر میز شکرگذاری یا میز تعطیلات است! این دستور العمل واقعا ساده است و من عاشق استفاده قارچ هستم زیرا عطر و طعم بسیار عالی و خوشمزه ای به شما می بخشد. 

زمان آماده سازی: 15 دقیقه  زمان پخت: 1 ساعت  کل زمان: 1 ساعت و 15 دقیقه


مواد لازم : برای 10

3/4 فنجان کره نمک ، تقسیم شده است

1/2 پیاز بزرگ زرد ، خرد شده 

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

254 گرم قارچ نازک برش خورده

3 ساقه کرفس ، خرد شده

2 حبه سیر خرد شده

2 باگت مکعبی و تست شده

2 قاشق غذاخوری مریم گلی خرد شده

2 قاشق غذاخوری آویشن چرخ کرده

1 قاشق غذاخوری پیاز خرد شده

  نمک و فلفل به میزان لازم

 دستورالعمل ها  

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف پخت را با 2 قاشق غذاخوری کره چرب کنید.

یک تابه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و 4 قاشق غذاخوری کره را ذوب کنید. پیاز ، کرفس و سیر را اضافه کرده و به مدت 6 تا 7 دقیقه تفت داده و نمک و فلفل را اضافه کنید. سپس مخلوط سبزیجات تفت داده شده را روی مکعب های نان بریزیدو با هم ترکیب کنید.

ماهی تابه را دوباره روی حرارت قرار دهید و 4 قاشق غذاخوری کره را ذوب کنید. قارچ را اضافه کرده و به مدت 4 تا 5 دقیقه تفت دهید وکمی نمک و فلفل بزنید. مریم گلی و آویشن را هم اضافه و به مدت 2 تا 3 دقیقه تفت دادن را ادامه دهید.

تابه را از روی حرارت برداشته و قارچ و گیاهان را به مخلوط مکعب نان اضافه کنید. در این مرحله براینکه نان تست کمی مربوط شود میتوانید ۱ فنجان از استاک سبزیجات یا گوشت به آن اضافه کنید و با هم هم بزنید. اجازه دهید مخلوط بماند تا جایی که بیشتر آب استاک به مکعب های نان جذب شود. در صورت لزوم چاشنی ها را تنظیم کنید.

مخلوط را در ظرف پخت آماده و چرب شده ریخته و روی آن را فشار دهید و بعد با فویل بپوشانید. به مدت 30 دقیقه در فر قرار داده و بعد از آن فوئل را برداشته و 2 قاشق غذاخوری کره باقیمانده را روی ترکیب پخش کرده و دوباره به مدت 15 دقیقه یا بدون اینکه کره کره ذوب شده و روی آن سرخ شود ، آن را از فر خارج کرده ، خنک کرده و سرو کنید.

نکته :

برای استاک قارچ: می توان تا 3 روز زودتر از زمان ساخته شده. قارچ های خشک شده را به مدت 30 دقیقه با 4 فنجان آب خیس کرده و گذاشته تا نرم شود. طبق دستورالعمل هیدراته کرده و صاف کنید. قارچ و مواد را جداگانه در ظروف ضد هوای داخل یخچال نگهداری کنید. وقتی آماده استفاده شد ، آب را در قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط ​​بپزید.

چاشنی: بسته بندی را می توان از قبل پخت ، تا 2 روز زودتر از زمان آماده کرد. چاشنی را طبق دستور تهیه کرده و محکم با فویل بپوشانید. در یخچال قرار دهید تا آماده شود تا پخته شود. وقتی آماده پخت شد ، مواد بسته بندی شده را درون فر از قبل گرم شده قرار دهید و طبق دستور پخته ، 5 دقیقه بیشتر به زمان پخت پوشانده اضافه کنید.


کالری: 278 کیلوکالری

کربوهیدرات ها: 30 گرم

پروتئین: 6 گرم

چربی: 16 گرم

چربی اشباع شده: 9 گرم

کلسترول: 37 میلی گرم

سدیم: 312 میلی گرم

پتاسیم: 229 میلی گرم

فیبر: 2 گرم

شکر: 1 گرم

ویتامین A: 510 IU

ویتامین C: 3 میلی گرم

کلسیم: 64 میلی گرم

آهن: 2 میلی گرم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده